אז אחרי שדיברנו עם היחצנית שאחראית על הצד התקשורתי של הרשת החדשה, מבטיחה לנו חגית שינובר, שותפה ומנהלת הרכש של החברה המשפחתית, כי השיווק המוצלח שנישא על ריח המהפכה החברתית הוא לא רק גימיק. הבטחה נוספת של שינובר, היא שיש עוד הפתעות בדרך שיביאו לשינוי בשוק הישראלי.

יותר ממתקפת החיוכים של רוחאני ומתקפת הנגד של ביבי, דובר בשבוע שעבר על מהפכת הקפה של קופיקס, הרשת החדשה שמציעה קפה וכל דבר אחר לידו בעלות ב-5 שקלים לפריט.

אז אחרי שדיברנו עם היחצנית שאחראית על הצד התקשורתי של הרשת החדשה, מבטיחה לנו חגית שינובר, שותפה ומנהלת הרכש של החברה המשפחתית, כי השיווק המוצלח שנישא על ריח המהפכה החברתית הוא לא רק גימיק. הבטחה נוספת של שינובר, היא שיש עוד הפתעות בדרך שיביאו לשינוי בשוק הישראלי.

לכתבה המלאה באתר אייס »